Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Aby odstąpić od umowy zawartej na munarimeble.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:  Koszt zwrotu produktu w przypadku odstąpienia od umowy: * W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. * Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Ja Sprzedawca zobowiązuję się dostarczyć towar bez wad z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w opisie oferty sprzedaży . Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur.

Towar zwracany nie może nosić najmniejszych śladów użytkowania.

Zwrot płatności dokonamy przelewem.

Reklamacja:

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, (numer konta w przypadku zwrotu pieniędzy)
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  • do noty reklamacyjnej należy dołączyć dowód zakupuZwracany lub reklamowany przedmiot należy odesłać na adres:

Nie odbieramy Paczek POBRANIOWYCH – TAKIE PACZKI WRACAJĄ DO NADAWCY.

Podstawą do reklamacji jest paragon bądź faktura zakupu bądź umowa kupna sprzedaży.

Wymiany:

Aby wymienić towar należy odesłać go bez pobrania na adres:

wraz z dołączoną informacją oraz dowodem zakupu (paragon):
– swój login ze sklepu i numer zamówienia
– imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
– pełny adres do wysyłki zwrotnej
– model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę

Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. .
Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.
Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie.
Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.